ORANGES

terabai , serabai

1 comment
boleh klik untuk besar lagi .


setelah beberapa hari kebelakangan ni , aku kan asik meroyan je .
sebabkan itu , aku nye blog pun aku biar terabai je .
tak feel langsung nak menaip kot .
kalau tak , ari2 la aku energetic nak update ngan entry2 baru . huhu .
tengok je la aku nye analytics tu , bape orang je yang visit in that week .
sehari tak lebih 15 pun kot .

waktu aku tengah serabut2 , memang aku tak leh nak pikir pape pun .
susah la nak separate emosi aku ni ngan benda belajar .
aku ni , problem aku bukannye ngan pakwe aku ke ape .
masalahnye ngan keadaan sekeliling .
semakin hari , ade je benda yang makin buat aku menyampah nak terus duduk kat kolej ni kan .
hish hish hish .

nasib tak lame lagi da pun , so doa2 la cepat2 tamat program ni .
aku nak jejak keluar , tak nak enter kolej ni dah .
and hope sangat yang aku leh success , masuk U yang aku nak .
insyaallah . hmm .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

Amiin... :)