ORANGES

farewell guys I

Leave a Comment
setelah berada setahun di matriks. (padahal 9 bulan je.)
semalam kitorang dah buat jamuan la yang boleh di consider sebagai dinner.
dengan bayaran rm12, agak berbaloi la makan.
siap leh tapau lagi.
and yang bestnye, aku makan NASI!
woahoo, permintaan dari nad and bella.
aku just turutkan je, alah semalam je.
arini and ari seterusnye jangan makan NASI lagi. ush2.

tema kitorang semalam hitam, gothic and black metal.
usul dari aku hitam.
gothic black metal tu, nad yang pandai2 tambah ae.
so semalam petang sebelum event bakar, memanggang start nad singgah bilik aku anta barang2nye.
then, kitorang turun sesame.
memula tengok je, pastu behem dah start memanggang, aku pun nak join same la.
seronok weh, tapi menahan la dengan panas, mate pedih kan.
alah, tak kisah la.
bile lagi nak dapat experience macam ni kan? seronok sangat tau.
rugi sangat2 sape yang tak join semalam.

memula aku memang pk la tak best.
tapi sebaliknye.
malam tu kitorang tunggu lecturer2 sampai then baru start majlis bace doa sume.
bagi lecturers makan dulu, then baru kitorang lak yang sambar.
peh, dah lapar gile kot dari siang tunggu. huhu.
ayam ade, sosej, kerang, puding karamel, tembikai, kek, aiskrim and other kecik2 things.
sedap2.
cume nak complain satu je, kerang tersangat kering. ish3.

sesi bergambar, duk harok2 memang sangat best.
lecturers balik, kitorang start game.
KOTAK BERACUN.
memula tak la cuak, then bile dah sorang2 yang kena, bapak la cuak.
aku takut gile kalau2 aku yang kena.
then ade kotak tu la yang dikire sebagai DARE.
if tak nak amik kertas dalam kotak tu, amik la TRUE.
peh, lagi parah bile dak2 ni tanye sume soklan maut.
tapi kertas2 dalam kotak tu lagi puaka kot.

aku punye bahagian, aku tulis 'SENDAWA DENGAN NADA YANG PALING KUAT'.
memang syud la yang dapat kan.
hehe, nasib kau sporting la syud.
tapi memandangkan tak kuat lak sendawa nye, dia dapat la TRUE.
soklan maut dak2 ni tak payah tau, sebab itu secret kami.
habis semalam je.
oh ye, sian kat athirah yang jadi mangse kotak beracun yang amat puaka ntuh.
kena telan telur mentah.
sanggup budak2 ni beli telur kat pak cik omar yang jual berger tu.
hoho.
nasib dia steady. wa caya la same lu.

luckily, aku tak kena.
memang sangat beruntung la kan.
event kami habis pukul 11 malam.
kami pun bersurai, dan pulang ke bilik masing2 dengan membawa tapau masing2.
memang aku sangat enjoy la ngan korang.
hope leh jumpa lagi kat mane2 after habis matriks ni k.
dan entri aku kali ni sangat la panjang.
oleh itu, gambar next session la ok? ;)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: