ORANGES

tak sedar

Leave a Comment
sebenarnye , aku main update je blog .
tanpa aku sedar , yang skang ni dah masuk bulan baru ek .
tadi jenjalan kat blog sendiri , tengok kat hierarchy tu .
tengok march (1) .
oh , baru 1 rupenye .
tengok2 lagi , eh ? dah march ke ?
haiyaaa .
cepat gile la mase berlalu kan .
pejam celik , pejam celik .
nanti matriks pun habis .

exam aku pun dah dekat ni .
memang masing2 menyibukkan diri je .
bukan sengaja , tapi memang perlu .
tyme ni la kot kite kena jadi selfish .
huhu . lecturer cakap , usah peduli ape orang nak kate .
hm , betol la tu .
aku ni , nak kena push betol2 untuk study tu .
kalau tak , nanti final merana diri . hish .
tak lame lagi pun nak kena bertahan duduk dalam kolej ni .
bulan 4 penghujung , dah ade kat rumah pun .

tu la yang aku nanti2kan . ;)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: