ORANGES

dalam jangka mase yang pendek ni..

Leave a Comment
waktu start menulis: 20:48:39

assalamualaikum..
banyak sangat paper trial yang aku da dpt..
n aku still waiting for the last paper iaitu sejarah..
yang paling penting skali,markah aku memang banyak sangat2 yang teruk..
especially for physics..D7..
i dont know why i really dont like that subject compare to add maths n chemistry..
tp ape de hal,SPM kan ade..
still have a lil bit more time to do more exercises...
walaupun aku nye markah PKA teruk,namun setelah cikgu Radin gtau result trial n SPM taun lepas,,
aku bleh r tenangkan sket diri aku ni..
aku kene yakin yang aku bleh melonjak naik untuk dapatkan A..insya-Allah

petang tadi ade kelas bimbingan add maths..
cikgu Zabidah xde..so kitorang wat keje sendiri2 je..
aku ngan alin pon wat r PKA..yeah2!da siap pon..alhamdulillah
sambil2 ngah wat bende alah tu,datang lak si ismat ni dok depan kitorang..
then tanya psl result sume..PMR dulu ape r..hish
sampai aku lupe r pe yang aku nak tulis atas ketas uh..huhu
kacau sajja..sib bek r die blah sebab zarith nak duduk situ..
hwahwa..jahat aku

tadi BF aku call..
aku cite pasal aku nye result trial..aku pon cite r yang aku de dpt D gak..
then,die tanya aku cemane leh dpt gitu..
aku pon ckp yang banyak pandai benda lain je daripada study..
so die cam terasa yang die salah..
tp aku xsalahkan die pon..aku just cakap tanpa maksudkan ape2..
sebab benda ni banyak berpunca daripada diri aku sendiri..
eh2..tp la kan..betul gak r tu..sebab die gak aku jadi camni..huh!
biarlah die..yang penting aku capai target aku untuk SPM ni..hmm

skang ni aku ngah online..aku rase nak download sume ketas trial SPM..
aku nak try wat..sebab banyak lagi yang aku xtau..
ok..daa
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: