ORANGES

hurmm..aku tensen!!

Leave a Comment
aku sendiri tak tau ape yang aku nak cakapkan..
tapi fikiran aku gile berserabut..
aku kadang2 rase yang aku ni seorang yang hipokrit..
aku agak menyampah kat seseorang tapi aku tak dapat bagi tau yang aku benda sebenar kat dia..hmm
pastu..aku ni pemendam sangat2..sampaikan tak terluah kate2 aku..
aku sendiri tak tau la camne nak ubah sikap aku ni..
kene jumpa pakar kaunseling kot..haha..

k..k..
sok ade paper LK..
and then next day Chemistry and lastly PKA..
aku da le tak study tol2..
tak tau ar camne nak jawab nanti..
nak target untuk A pon aku takut..
tapi aku taknak markah rendah cam aritu nanti cikgu marah lagi..
cikgu pon tak expect markah aku down gile aritu..
hurmm..
pe ar nak jadi ngan mase depan aku nanti..
kalau aku ni datang dari keluarga loaded takpe gak..
whatever la..

aaaaaaaaaa!! otak aku berserabut gile..
sesapa tolong tembak aku skang gak..
i think i want to die..T_T
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: