ORANGES

isu sensitif..

Leave a Comment
aku ni boleh dikira sebagai hati tisu r..
um..sebab pe?
camni r..kat skul tadi..aku ngan member ni cite2 sal study,sambung study sume..
pastu member aku ni,atin r..dia cakap dia nak study sebab nak tolong family dia..
dan dia kate family dia xsame cam family kitorang..
dia maksudkan aku aku ngan nana..
aku terasa r..keluarga aku bukanlah orang senang macam yang dia pkkan..
siap meleleh airmata aku tadi..isk2
aku pun xtau sebab pe..ade 2 kemungkinan:

1. mungkin xsuka orang timbulkan isu status keluarga
-i mean,macam orang salu cakap tu "alah,ko kaye,xpe.."
2. sebab terharu dia ade cita2 yang tinggi camtu

bukan aku xde cita2 tinggi cam dia..aku pun ade gak..tapi aku sendiri xtau camne nak ubah diri aku menjadi lebih baik..
yela..biasenye pas dapat paper,,
tgk lak result xbrape nak ok..aku mesti frust gile..
padahal silap aku sendiri sebab xulang kaji..
atin cakap agi yang mak dia mengharap kat dia..
gitu gak aku..lebih2 lagi aku ni anak sulung dalam keluarga..
mesti la agi tinggi harapan parents aku ni..
hmm..

aku bukan xnak sambung blaja,,
aku xconfident je..
sape xnak rebut pluang blaja yang mungkin hanya akan datang sekali,,
sepanjang kehidupan kita..
who knows?
dan benda tu gak yang akan lebih mempengaruhi kehidupan kita kelak..

esok jumaat,,seriously aku rase aku xnak datang skul..
sebab esok ade PKA..aku takut dan risau gile nak masuk kelas tu..
aku tau aku memang sangat2 xperform untuk sume paper..
dan aku tau markah aku untuk PKA ni memang teruk..
bayangkan..ape yang soalan tu minta,lain yang aku bagi..
sah xpaham soalan..huhu..
so,aku takut gile kot2 aku failed ke..kan
cikgu mesti amuk nanti..lebih aku takut dia baling terus paper tu..
mm..
xpe r,benda da lepas sepatutnya xperlu ditangiskan agi..
tapi yela kan,da sememangnya hati aku ni sensitif..
ade pape sikit mule r TANGISAN SYAHDU aku ni menjadi..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: