ORANGES

mood : still raye in mind

Leave a Comment
assalamualaikum..

kita sume da raye..so aku nak ucapkan selamat hari raye walaupun aku da lambat wish..
tapi pe de hal kan..haha
eh2..mane ade lambat..sebelum raye aku da wish!!haha
banyak gak collection duit raye aku..really xsangka..yela da tua bangka..aku bukan kanak2 ribena ag..
sonok gak raye taun ni..xbanyak jalan pun still ade orang kirim duit raye..hehe
sonok2 gak..tapi yang paling yang xbeshnye,aku xleh makan..nanti mule r keje aku mencari jamban je..huhu
maybe perut terkejut lar..

tiap2 ari mesti kua umah punye..
taun ni aku xbalik johor..abah aku kate pas aku SPM nanti kitorang balik sane..
ok la tu..no hal
cite sal da kua umah tu..asal balik jenjalan je..
aku penat..da penat tu pe ag..
pas isyak je mesti aku da tertido sampai la ke pagi..hakhak..
gilerk ahh..xpenah aku buat mase taun2 sebelum nih..

aku nak cakap something nih..
"nana,aku pakai selendang mase raye aritu!"
walaupun muke aku yang bulat bertambah bulat pabila pakai selendang,aku tibai je..
pedulik hape aku..haha

nih gambar2 raye aku yang sume perasan2:














mase raye pertama..














dlm kete otw ke uma sedara
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: