ORANGES

Sembilan Haribulan Sembilan Tahun Dua Ribu Sembilan-090909-

Leave a Comment
sumenye dok hepi bila da masuk tarikh ni..
090909..
tapi ape je yang ade kat tarikh..[bagi aku ar]
da r baru abis paper PKA..
aku rase aku xtau pun ape yang aku jawab kat atas kertas tu..
aku tulis selagi aku rasekan aku boleh tulis..hmm
aku asik dok pk je mase nak amik result paper tu..
aku takut r nanti cikgu Radin throw away my paper..huhu
da r tiap kali je aku terserempak ngan dia mesti dia cakap.."ingat.jangan buat lagi"
argghh..dulu aku masih mampu tersenyum..
tapi skarang pe da jadi..
abis je paper1,aku nampak cikgu tanya kat ismat soalan camne..
dan2 tu gak aku terus lari..aku xsanggup weh nak bdepan ngan cikgu..

aku ni x insaf2..balik still nak online je memanjang..
padahal SPM da dekat gile2..
aku taun ni r paling xbest aku rase nak raye..
maybe sebab aku terase tekanan..
ye..aku paham org len pun rase gitu..
tp pe aku dulik psl org len..
haha..

just now,my bf called me..
and asked me what i'm doing..
blom sempat aku jawab dia da guess yang aku online..
tau2 je awek kesygn dia ni tgh watpe..kahkah
tapi aku rase seronok lak dia call tadi..
ntah r,agakny aku rase yang aku tsangat la rindu kat dia..
[ish,jiwang lak da]

da tu skrg ni..
xpaham2 lak..
aku nak gi berlayar ke alam mimpi r wohh..
tapi still xngantok..
xpe,aku akan pk2kan..

salam~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: