ORANGES

masih belum sempurna..

Leave a Comment
sape2 yang belajar memang patut markah yang cemerlang dalam peperiksaan..
xmacam aku,,time nak pekse ke,,
time xpekse ke,,
memang tersangat la malas nak blaja..
so,korang yang cemerlang dalam pekse boleh r bangga ngan achievement tu..
boleh bagi mak bapak happy..
but,,ingat..
jangan ko jadi orang yang lupa diri lak..
sebab masih ada kuasa yang lebih besar daripada korang tu..

aku bukan pe..
example member lame aku..
kalau dapat markah tinggi punya la bangga gile..
sampai dicanang satu dunia result dia tu..
n nak tunjukkan kuasa Allah tu,,
mase result PMR result dia xlah segempak yang dia sangkakan..
aku pon agak xcaye..
yela kan,,dia kan pandai..

aku da nekad,,
mulai dari hari ini aku nak wat latihan sebanyak mane yang aku mampu..
aku memang teringin sangat nak dapat straight A's..
yela,aku ni bukannye jenis macam member2 aku..
blaja sekali je boleh terus paham..
nak kena ade latihan banyak2 baru ok..
n aku xnak r buang mase kat skola tu ngan berborak pe sume..
macam r xboleh berborak time lain..

kadang2 aku jadi macam ni pon sebab influence dari kengkawan..
kalau dorang tido,aku nak tido..
kalau dorang bercakap,aku pon nak join gak..
tapi aku still lupa,,yang aku ni xlah sepandai n segenius dorang tu..

aku really nak berubah..
sebab aku xnak mase amik result bulan 3 taun depan,,
aku dapat malu..............................
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: