ORANGES

bakal , bakal

Leave a Comment
tadi baru habis kelas 6 jam untuk kelas D . . hish , dah tua bangke la nak gi amik lesen kan . alah , nak buat camnenye . ade banyak sebab musabab nye . . huhu .


aku kan tak sudah2 ngan isu nak gi keje . so , tadi mak aku bukak la flyer tu tunjukkan something kat aku . mak aku kate , "taktau la tea nak ke tak ." so aku pun tengok la , keje kilang . ok pe , sebab aku bukan la memilih pun . asalkan aku ade keje sudah la , gaji pun boleh tahan . cuma keje shift je . ah , tak kisah la . nanti kalau dah lame , biase la ngan benda tu sume kan . so , pas amik sijil SPM ari rabu nanti , aku gi la walk-in interview kat kilang tu . benefit , kilang ni dekat ngan tempat keje mak aku . abah aku takut sangat susah kalau balik malam , so mak aku debatkan yang ea ade transportation . alah , sementare je kot . nanti dah ade transport sendiri ok la . hu , bakal bakal ade gelaran minah kilang dah ni .

rindu nak bawa moto semula . . . minah rempit , weng weng weng . . .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: