ORANGES

semalam

Leave a Comment
hoya hoya . .

semalam , aku ade appointment gg as usual . tunggu lame lak tu , datang awal pun no point . haish . doktor marah aku sebab bracket tertanggal lagi (pun as usual gak . pffft .) whatever la , yang penting last2 tu doktor happy sebab gg aku dah cantik . (well , memang sebelum ni dah cantik pun kan . lalala ~ huh , perasan .) bukan salah aku , salah bracket tu la . bile dah siap pasang balik sume kan , aku kua je kejap dari treatment room , tap ! tertanggal balik . so , salah gam tak kuat ke salah bracket tu yang dah haus ? ? tak tau . bwekk .

siap je , tunggu abah aku datang jemput aku semula . then , g amik member dia kat bank anta balik rumah . pastu aku suruh abah aku teman aku g apply keje kat pasaraya dekat rumah aku tu . dia tanya sket2 je , pastu kalau dapat dalam mase seminggu dia call ar . hurm , mintak2 dapat le . kalau tak , kan dah merugikan gambar passport aku je .

g sekolah lak , amik sijil SPM . aku jenguk2 kawasan sekolah , tak banyak berubah pun . yela , baru nak masuk 2 tahun tinggalkan sekolah . yang berubah nye bas buruk ke bas yang baru . oh ye , kerani pun dah ramai yang baru , lelaki pulak tu . pengetua dah baru , perempuan . no more cikgu arshad ye . dan HEM pun dah tuka la , ingat baru nak jenguk cikgu zabed kan . huhu , cikgu minah lak yang dah jadi HEM . yang still and steady cikgu mohd. zin je la as penolong kanan ko-ku . kerani tu tanye aku SPM aku tahun bape , aku leh 'hang' lak kan kat situ . hish , nyanyuk dah ke aku ni ? kadang2 kalau orang tanye aku umur bape pun , aku leh terpinga sendiri . hish3 .

dah kua dari kawasan sekolah , aku ajak abah aku teman aku g buat gambar baru kat seremban . nak siapkan , sebab arini nak g apply keje kat tempat len lagi . kang mintak gambar , takde lak . kan dah payah . huh , gambar tu tak bertudung la aku . selalunye , gambar2 aku mesti pakai tudung . lololo ~ takut jugak kot2 serabai , tapi nasib baik la cun . huhu , tak habis2 puji diri sendiri . (kalau bukan sendiri , sape lagi nak puji ? orang lain tak ikhlas .)

ok , itu perjalanan aku semalam ye . arini tak tau lagi . bye .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: