ORANGES

home itu memang sweet la

1 comment
haluuu . . . . .

setelah berkurun lame aku tunggu saat ni , akhirnye aku pulang gak ke rumah aku yang tercinta ni . . . huhuhu . . . aku memang sangat2 rindu kat rumah , parents , my adek , and kucen aku la . . mm , tamat je exam pagi tadi terus je aku meluru balik ke bilik kat kolej tu haaa . . . serahkan sume , i mean kunci , bantal and langsir . tunggu roommates aku yang lain balik , huhu . mase mule2 datang kolej dulu , yang 1st come tieka , 2nd tyna , 3rd aku , and lastly tham . so , bile dah nak balik benda tu jadi reverse . . . 1st yang go back tham , then ehem and so on laa . . sangat2 tak sabar nak balik , tapi pada mase yang same aku nak tinggal kat kolej . tapi dengan syarat taknak blaja kat kolej tu , nak bersama kawan2 je . biase la , feeling tu pasti akan ade kat stiap orang kot . mm , entahlah . . mak ngan abah aku sampai around 11.45 am . amik2 barang , pelok2 tieka then aku berambus dari situ . bermakna , aku bukan lagi budak kolej itu setelah aku serahkan borang hijau tande aku nak keluar terus . byebyebye KMNS . :(

otw balik , kami singgah giant senawang dengan keadaan kete penuh tah macam ape . hoh , aku pindah rumah laa . haha . banyak gile barang , mase mule2 datang tak la macam tu . ala , perkare biase , rumah dekat . ehemm . oh , singgah giant sebab aku nak cool blog . mak dah janji oke . kena tunaikan . pehh , tu la 1st tyme aku beli kat sane . lembab gile nak mati la kan . huhhh . maybe orang baru kot . entah , aku taktau . malas nak kaji . aku sudah sememangnye suke CHOCOLATE MILK TEA + PEARL . balik rumah , rehat2 jap sambil makan , memenuhkan perut yang dah takde isi sedari pagi . peh , ayat skema takleh blah kan . hmmm . dah start kemas sket2 barang yang macam gile tu . huhu . tak reti , tak reti , sumpah la tak reti .

plan aku after this , dalam seminggu lagi . aku nak mencari keje . taknak la jadi penanam anggur sepenuh mase . rimas aku nanti , tambah lagi ngan kebosanan melanda . huhu . g keje , dapat gak duit leh kumpul bertimbun2 buat beli kete baru . haha , oke berangan la aku ni . nanti abah saye , teman la saye g cari keje ye ye ye . mak saye takmau la . pemalu sangat . huhu . oh , nanti ade appointment gg sebab dah tertanggal sane sini lak . bosan aku . and nak amik lesen kete yang tergendala , amik sijil SPM itu . ish3 . ok byebye . dah berjela aku menaip .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Pean Dee said...

ouh ! trima kaseh krna merindui saia ^.^