ORANGES

kau, kau dan kau.

Leave a Comment
aku memang dah bengang tahap dinosaur.
disebabkan berukband yang aku pakai nih.
btw, citenye camni.
aritu, bil lambat sampai. and aku pun call ah help center die.
sakai tak sakai, die kate alamat yang aku bagi salah.
what the fuck la kan. sebab bukan salah kami.
itu salah kau, kau dan kau sebab. kau yang bebal tulis alamat tu.
punya la terang benderang atas ic pun kau still tak leh bace.
ape punye pekerja daa.

and then, bila bil sampai. caj yang dikenakan lebih dari yang sepatutnya.
memang again, mencarut2 lah aku.
lantak kau lah, kang aku takde internet. aku gak yang payah.
nak kena on9 gi cc lah bagai. huh.
bayar je lah.

skang ni, dah memekak2 lak anta mesej kat aku. suh aku kurangkan penggunaan internet.
and kate dia ade hak nak kurangkan speed. kate unlimited. sukati aku lah.
aku nak download, aku download. kau caj lebih lagi, aku tukar cawangan.
blah.

p/s: penuh keemoan.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: