ORANGES

.upload.memoirs.

Leave a Comment
aku baru je upload gambar aku dalam album memoirs kat FB..
so, gambar aku yang lame2 je la aku dengan family je la aku letak kot.. hihi..
agak bengkek la aku mase nak upload gambar tadi.. balik2 try again later..
sekali tengok dah ade 12 photos dalam album tu.. gambar yang same je.. ngoi..


ade banyak lagi gambar2 aku mase kecik2 dulu.. tapi malas lak nak rungkai semua..
penat deh..
adek aku pun dah pandai amik gambar, kalau tak sebelum ni.. gambar2 aku yang dia tangkap semua nampak hampeh..

oh, petang tadi aku gi jalan2 ke carrefour, dengan wheelchair lagi.. orang pandang aku buat dunno je, malas nak dengar ape dorang nak tanya nanti.. dah penat aku nak jawab..
takde beli barang dapur ke ape, just beli barangan keperluan aku.. sibuk sangat nak dari hari tu lagi..
ni dah lesu badan, lame tak kena cahaya, angin luar..

p/s: bukan cari publisiti, cuma dah boring asyik terperap kat rumah.. :P
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: