ORANGES

spaghetti bolognese with mushroom

Leave a Comment
salam ..

memandangkan hari ni aku duk kat umah , aku pun dah plan untuk masak something ..
spaghetti lah .. sebab simple je .. heee ..

hasil keje yg tak seberapa

gambar atas tu aku gune spageti lah .. lagi satu aku gune spiral mee tu ..
senang sket nak ngap masuk mulut sebab pendek2 .. heheh ..

komen yang aku dapat , sedap .. huhu ..
bangga la sket en ..
er , kalau camni , dah leh kahwin la kan , kan ?

oh , jangan lupe tinggalkan sket untuk mummy saye ..
nanti jadi batu belah batu bertangkup lak .. huhu ..

to my sayang , u nak ?
u datang rumah i dulu lah .. kuikuikui ..

plan akan datang , so much more masakan aku akan buat ..
wait je lah ..
i'm not pro , almaklumla .. kena la practice slalu ..




: menghabiskan mase cuti dengan menambah skill . :)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: