ORANGES

benci !

2 comments
MUET aku sudah done !
yea , memang aku happy . tapi di sebalik kegembiraan tu , ade sedikit celaka yang melanda .
erm , ok . start dulu ngan MUET la yea .
aku as a candidate A . start dikuarantin at 7.30 am . then , the examination start on 8.00 am .
memandangkan aku tergolong dalam group 4 , so aku nye exam pada pukul 9.30 am . huhu .
gile bapak bosan la kan menunggu . seriously , mulanya aku sikit pun tak rase ape .
tapi bila dah nak sampai turn , aku rase agak ade sikit cuak dalam diri .
lagi lak bile tengok group member aku iaitu TAJ , dah gigil sampai muka pun merah2 . huhu .

***************************

dalam examination room , kitorang amik posisi masing2 . tapi agak2 kitorang macam clumsy sikit sampai salah tempat duduk kot . haha . malu siak .
task A , individual presentation . kitorang sesi pagi ni dapat tajuk MOTIVATION .
part petang , DISCIPLINE kan , kan ? huhu .
point aku , an individual can motivate himself / herself to study . hell gile la kot .
susah nak dapat point di situ , so sejurus itu , mase discussion aku terus tuka point of view aku . haha .

***************************

tamat suda , pergi ke OSC . lepak2 ngan candidates lain . practicum mate aku gak la .
SHAHRUL ade lorh . ye la , dia kan dah kate dia nak amik MUET . ok , ok . all d best la kan .
then , proses mencari madam wana bermula . tup2 , dia leh takde lak kan .
so , aku meneruskan langkah kaki aku ke arah DSG . kat situ dak2 BIOLOGI ade buat pameran .
and ade competition juge ! dorang nyanyi , menari etc .
tapi aku tak tengok banyak , sebab aku rimas ngan keadaan sekeliling . dengan orang asik duk langgar2 , menyakitkan at je .
panas berpeluh2 lak . damn it la kan . aku amik keputusan untuk balik ke bilik .
aku balik bersama akak kat blok aku ni , cume dia kat aras atas je .
kak MARINI .

***************************

ok , setelah panjang lebar . baru aku nak mulekan cite pasal benci .
yea , benci ! arini aku puasa sempena aku nak MUET la kan .
hmm . aku dah plan punye baik , nak turun la ni . nak gi makan .
dak ni , memula kate taknak turun . then , nak turun ar pulak . sebab member lagi sorang ikut .
huh , aku ni macam tak wujud je la kan . tak payah la kau nak tanye aku makan ke tidak .
sebab aku dah takde mood langsung nak makan !! sebab perangai kau , sial . huhu .
BF aku pk aku tak makan sebab takut dia ade buat salah lagi pada aku .
tapi , bukan itu pun . sikit pun takde kaitan lah .
mampus aku la aku nak makan ke tak . yang penting , ini diri aku .
kau lah yang makin gemok . hell ! tak lapar lah konon , melantak bagi la kat kau .

lagi satu bingai , hmm . cakap ngan orang takde adab . dia cakap something , aku pandang la .
masalah ke ? then , seboleh2 dia cakap ape pandang2 ? main je la game tu . hmm .
aku dah la mood skang ni tak stabil . dia lagi bagi aku angin satu badan . blah la kau weh .
aku tak harap aku jumpa kau lagi pasni . biar aku berambus dari kolej ni pun . i dont even care anymore !
i totally hate this place !!!!




: sekian .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

tehah :(....miss u terrible^(infinity)

fatin amirah shahar said...

ouuuwww sabarrr
i know how it feels like
erm...roomate kat sini pon sucks gile.
T____________T