ORANGES

Kesedihan dan kekesalan.

Leave a Comment


kadangkala, rasa cemburu melihat orang lain bahagia. mungkin aku tak dapat merasai seperti mana yang mereka rasakan, tapi tak mustahil satu hari nanti kehidupan aku boleh menjadi lebih baik. tak siapa pun yang tahu kan, apa yang Allah rencanakan untuk kita semua.

mungkin hari ini aku hanya dapat hidup dalam kesedihan dan kekesalan yang tak sudah-sudah tapi tak juga mustahil andai esok lusa aku boleh gembira seperti mereka yang lain itu. aku hanya perlu berfikiran positif dan meneruskan sisa-sia kehidupan yang masih ada ini.

tak pernah terlintas pun dalam fikiran ini untuk menjadikan kehidupan aku sebegini. setiap orang mempunyai impian yang menggunung, lagi-lagi ibu bapa yang telah melahirkan dan membesarkan kita. apalah yang mereka rasakan apabila kita memalukan mereka? kecewa, marah, sedih dan pelbagai lagi kan.

maafkan aku.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: