ORANGES

Cousin's wedding.

Leave a Comment

Hai uols. Beberapa hari lepas aku balik Mersing. Well, menghabiskan sisa-sisa cuti yang tinggal dengan aktiviti yang berfaedah. Dari aku melepak tak tentu arah habiskan duit kan? (padahal duduk dalam rumah je lagi habis duit. Hee.)

Aku balik Mersing atas sebab cousin lelaki aku kahwin. Kahwin dengan orang sebelah-sebelah kampung je. Tapi itulah, pengantin sampai agak lewat. Dalam pukul 2.30 petang camtu. Nasib baik orang tak putus-putus datang.

Cousin kahwin, aku yang habis-habis melaram. Hari sebelumnya, macam-macam baju aku bawa keluar dari robok. Last-last pilih baju recycle je. Recycle pun, baru sekali dua je pakai. Orang lain confirm tak perasan or tak tahu langsung kehadiran baju tu.

Sabtu ni, dah kena balik Parit Raja semula. Sebelum balik rumah sewa tu, nak singgah rumah pakcik aku dekat sana. Hantar baby arnab dua ekor. Nak bela, katanya. Hehe. Oh comel giloss nak lepaskan mereka. Sobsobs.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: