ORANGES

Tahun baru.

Leave a Comment


masuk tahun baru, semua orang pun ada azam baru. kalau aku, ada orang tanya "apa azam tahun baru kau, Tea?" aku akan jawab semoga kehidupan aku menjadi lebih baik dari tahun-tahun yang dah lepas. apa yang dah berlaku, biarkan berlalu. tak semuanya manis dalam kehidupan ni. yang kita tak sangka pun boleh berlaku. dividen ASB pun dah update. eh apa kena-mengena? haha.

buku aku masih lagi yang AKAUN REMAJA tu tau! seriously.

sepatutnya aku ni dah kena menghadap segala buku-buku yang tebal dekat rumah, tapi aku sangat malas. bawa buku ke hulu ke hilir, tapi buka satu muka surat terus tutup semula. bila nak khatam ek? haish. kadang-kadang aku terfikir juga macam mana budak genius boleh baca je buku tu terus-menerus. kalau aku mesti dah muntah. emm mesti azam dalam diri mereka kuat. T____T

I'm craving for Domino's Pizza. dah dapat pun. susah tau kalau nak kahwin dengan aku ni, sebab aku suka makan makanan western. so as you all know, makanan western bukannya murah. mahal okes. lain la kalau yang dah jadi cikedis yang boleh dapat dekat market tu mungkin lah murah kan. habis rabak duit bakal laki aku nanti. minta-minta si dia boleh bersabar tak pun aku ke yang ubah pemakanan.


sekarang ada lagi satu wish, selain iPad 4th generation. emm aku nak powerbank. kapasiti tak banyak sangat pun tak apa. janji aku senang, pergi mana-mana boleh bawa je tak ada lah tercari-cari power source bila bateri phone, tablet habis. yela, aku ni kuat merayap. tak boleh duduk diam dekat satu-satu tempat untuk tempoh yang lama. oh, maybe this year jalan Singapore every week?


satu masalah sudah settle. 
hopefully segala masalah, aku boleh handle dengan waras.
kuatkan semangat.
chayok! chayok Tea!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: