ORANGES

Happy Birthday my Dear.

4 comments


assalamualaikum. :)

kadangala kesibukan boleh membuatkan kita alpa kan. begitu juga dengan aku, dan tak pernah sekali pun terlintas dalam fikiran ni yang aku boleh lupa akan sesuatu yang penting berlaku pada hari ini. it's my boyfriend birthday yaw! okay, mungkin ada yang rasa aku gedik, jadi sila click button pangkah yang ada dekat tab tu. (macam ada je orang baca)

sejak dari kelmarin aku tekun je siapkan nota yang tak berapa ringkas untuk subjek BPA20703, sampaikan malam tadi entah tidur pukul berapa (tak sedarkan diri langsung) jadi tak sempatlah wish birthday si dia tepat pukul 12 tengah malam. so keji kan perangai aku. dah nak masuk 6 tahun berkawan boleh lupa lagi birthday. dah lah hadiah apa pun tak prepare. aih keji keji.

jadi, kepada encik DT diharap sila maafkan saya. itu semua salah paper yang saya jawab hari ni. tapi, tu untuk masa depan saya juga tau. oh ya, saya juga harap awak turut bersama saya pada masa depan saya. harap sangat. jadi tunggu saya. kalau kesilapan saya ni tak boleh diterima, sanggup ke awak terima karangan surat rasmi dan tak rasmi dari saya? ngehngeh.


Happy Birthday My Dear. I always love you. please forgive all my mistakes done to you. nak hadiah? later okay. lambat sikitlah. huhuk. dah dah. tak boleh jiwang sangat dekat sini. ini blog, bukannya rumah. nanti kita celebrate birthday awak gempak-gempak okay. ngehngeh. eh saya pun ada nak tuntut hadiah, sebab awak kata kalau saya dapat A saya boleh dapat hadiah. *sukasuka*
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

iPai said...

hepi bday juga laa cam ni ...

hye tea, lama tak singgah sini .. apa khabar ?

ieza ashaari said...

xpe, nanti dh kawin, wat surpeise kaw-kaw k.. :)

Tea Dno said...

@iPai
hai ipai. kabo baek. hehe bila nak balik mesia?

Tea Dno said...

@izfanora
haha bila agaknye nak kawen tuh. :D