ORANGES

Perkara manis itu memang indah.

Leave a Comment


tak sangka kan, dah bulan Mei sebenarnya ni. juga, dah banyak sangat perubahan yang berlaku dalam hidup aku. yang pahit, yang manis, yang tawar, yang masin. tapi yang manis paling banyak aku rasa sekarang.

iyalah, saat-saat aku rasa hidup ni kosong, pasti ada je yang buat aku ceria semula. aku ni bukanlah jenis yang boleh terperuk dalam kolej 24 jam macam orang lain. aku kena juga keluar hirup udara segar.

banyak perkara manis sebenarnya berlaku pada aku, tapi tak semua benda boleh kita cerita pada orang. aku fikir, biar je apa yang kita rasa perlu simpan sendiri tu, kita simpankan. hu, perkara manis itu memang indah.

aku selalu sangat putus asa atas sebab-sebab remeh-temeh. baru diduga sikit, aku dah mengeluh. betul kata BF aku, sabar ar sikit. dugaan baru sikit, kan. kemudian hari, baru dapat rasa nikmat bahagia itu.

apa yang aku harapkan, biarlah kebahagiaan itu kekal untuk selamanya. kalau gaduh sikit-sikit tu, biasalah. manja-manja, kata orang. hikhik. settle satu, aku harap lepas ni pun settle dengan baik.

*p/s: takde la terrible pun jumpa bakal-bakal-bakal tu. ehem.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: