ORANGES

Coolblog di Parit Raja

4 comments



baru cuti mid-sem seminggu, aku dah tak tau perkembangan semasa di Parit Raja ni. baru seminggu, kalau sebulan ke, setahun ke, mesti dah bertambah maju pekan ni kan? sekarang pun dah nampak sikit-sikit.

tetiba kawan-kawan aku dah heboh-heboh. dah ada Coolblog di Parit Raja. woah, aku rasa teruja banyak. iyalah kan, penggemar sepenuh masa Coolblog. siapa yang tak kenal aku?

aduh, aduh. tapi siapa juga yang perkenalkan aku dengan minuman ringan ni kan? kalau tak silap whether BF aku or kawan aku. lupalah, dah lama kot. tapi masa-masa noob, pandai minum yang ice blended je.

sekarang ni, macam-macam flavour aku nak mix-kan. so memang dah takde rasa paling disukai kot. semua pun aku boleh bedal. yang aku tak rasa tak sedap je aku tolak ke tepi. err, kalau nak beli pearl je tak boleh ke?

banyak melalut dah ni. memandangkan Parit Raja dah ada Coolblog, makin selalu aku singgah beli tu. tak payah nak susah ke BP Mall. eh, tak bagus juga selalu tau? duit rabak, sakit dapat pula nanti.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

-meeSUPERGIRL- said...

dah byk kali sy cuba utk pretend yg cool blog itu sedap tapi gagal . entah knp lidah sy tak dpt mnerimanya . hahahahaha !!

sy follow :D

ct kektus said...

kat parit raja kan dah ada mcd. :))

Tea Dno said...

@-SUPERGIRL-
penah try chatime?

Tea Dno said...

@siti kektus
dah bosan dengan mcd tu. hehe.