ORANGES

Aku memang camni, mata duitan.

2 comments


sejak duduk rumah ni, tiap-tiap pagi mesti aku click on kat wifi rumah ni. eh, mestilah ye dok? takkan aku nak pergi kedai mamak 24 jam semata-mata nak online pula kan? heh.

bila dah buka, semua benda aku nak check. offer JPA lah, Facebook lah, Twitter lah, and last sekali Nuffnang lah. aik, Nuffnang lagi. rasanya 12 April 2012 aku dah cerita pasal ni.

semua buffered earnings aku dah tukar jadi metered earnings. so, aku memang rasa sangat sedih. dah takde income. huwaa huwaa huwaa. tapi, mood itu bertukar ceria semula bila buka web Nuffnang this morning.

ade buffered earning baru! go go chaiyok lah. dear Nuffnang, bagi banyak-banyak sikit ek. aku memang camni, mata duitan. kasi dalam 50k pun rasanya dah memadai. tak banyak kan? hiks~

upload gambar sekarang dah malas letak watermark. ah.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

rezeki tu :D

ct kektus said...

Untunglah org tu. Dpat be. :)