ORANGES

Ya, genius.

3 comments


dah nak masuk semester 2 dah rupanya. cepatnya masa berlalu. rasa macam baru semalam pergi tadika, duduk hu ha hu ha dengan kawan-kawan yang kecil-kecil molek semua tu.

menginjak 20 tahun sebenarnya aku ni. ok, that's not the main point, actually.

penantian selama hampir sebulan. erm, memang sebulan lebih sikit kot. membuahkan hasil. result final exam tempoh hari sudah pun dipamerkan di portal uni kesayangan aku tu.

mula-mula memang agak bengang pun, sebab line jammed. and, server down. well, it is normal actually sebab pihak pengurusan sedang upload result, and bebudak uni ni berpusu-pusu pula check result.

ini portal uni aku. comel tu merah biru.

setelah memakan hati selama lebih kurang 2, 3, 4 jam. aku pun check result. okay, sekejap saja pun. yang lain pakat duduk tengok lama-lama kenapa? haih, dah sudah tengok printout sajalah result tu.

mana yang berjaya, aku ucapkan tahniah. kekalkan prestasi yang lebih baik untuk next sem. yang kurang berjaya, kejayaan bermulanya daripada kegagalan. masih ada 5, 6, 7 semester lagi untuk perbaiki itu semua.

memang tak mustahil. kita semua dilahirkan genius sebenarnya. ya, genius. I admit it and Alhamdulillah. :)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Ezad Skytech said...

da masuk baru ye tea...kejapnya masa berlalu kan...

Ezad Skytech said...

kalau semua nak check sekali dalam satu masa..mmg jammed la kan...

Hafizin Jamil said...

7 semester lg??lambat lg tu..haha