ORANGES

Nak sticker untuk parking!

6 comments


untuk semester yang baru ni, aku dah bawa kereta. bawa kereta untuk memudahkan pergerakan aku ke mana-mana. contohnya ke kampus, kampus and kampus. mencari barang keperluan dan, pergi ke kabin suksis awal-awal pagi.

*sigh*

tapi itulah kan, bawa kereta pun seperti pendatang haram juga. eh, betul ke ni? aku kan pelajar tahun 1, dah ditetapkan kami ni tak boleh bawa kenderaan. bila dah namanya degil, tetap nak bawa juga. aku dengan yang lain, sama saja.

so, aku tengah huru-hara mencari mana-mana senior tak kira Diploma or Degree yang boleh bantu aku dapatkan sticker parking dalam UTHM tu. yang baca blog aku ni, tak ada ke yang sedang belajar lagi? lebih-lebih lagi UTHM.

memanglah sangat memerlukan bantuan. aku ni kalau dah buat salah, memang agak takut. orang yang lahir bulan Oktober memang macam ni sifat agaknya. nak sticker, kasihanlah dekat aku yang memerlukan ni.

*sobs*
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

huhu harap2 cepat dapat sticker.. naty kena saman.

Zahirah said...

Hahaha. Adeh. Saya tak berani lagi. Tengok lah Tahun 2 nanti. Mungkin duduk rumah ke? Hoho. Kitorang ada parking khas dekat luar. So, tak risau sangat.

Mr.Superman said...

hahaha..cabut sticker org lain.abg ada,tp tea lambat la.ada bdk lelaki da minx dlu.

Tea Dno said...

@Abg Stalker
alah, sedihnyee rasa. sobs sobs.

ct kektus said...

wah2. syoklah dah bawak kereta. bolehlah jalan jb ni ha. ;)

Tea Dno said...

@siti kektus
haah, yo lah tu kak oi. haha.