ORANGES

Terlebih terkejut dan terlebih suka.

Leave a Comment


hah. dah berapa lama agaknya ya aku dah berblogging? err. okay. kecilkan lagi kespefisifikan itu. dah berapa lama ya aku bertapak di dalam Nuffnang? lama kot since tahun lepas. mungkin. tahun lepas punya tahun lepas. err mungkin.

aku ingat tak berbaloi dah hasil usaha aku mengharapkan duit orang nak bagi kepada aku ni. hehe. iyalah, dah putus harapan pun, kot. tapi, yang paling baru ni, aku dapat cashout duit dari Nuffnang tau.

terkejut tak? terkejut tak? err korang semua mungkinlah tak terkejut sebab dah banyak-banyak kali cashout earnings tu kan. tapi yang aku pertama kali ni terlebih terkejut dan terlebih suka. itu yang sibuk canang sana-sini.

proses dalam tempoh masa 30 hari entah macam mana mana entah tu. ah, tak kisahlah. yang penting aku dah cashout dan sekarang menunggu tiba masa cek itu sampai ke rumah saja. aaaa, walaupun tak banyak tapi lepas pergi makan nasi arab tu.

hehe. okay.

itu saja untuk kali ni. aku tengah serabut dengan satu benda ni. oh bukan. banyak benda sebenarnya. korang, tunggu ya. (geledah barang secepat yang mungkin). ok bye. =..="
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: