ORANGES

Nampak iklan panjang

1 comment


buka blog pagi tengahari ni .. nampak iklan panjang pula dekat sidebar sebelah kanan ni .. dah lama aku tak nampak benda alah tu .. ye la , orang yang dah lama menghilangkan diri dari blog .. huhu ..


iklan GRAPEVINE je pun kan .. tapi tu lah yang bantu bagi kewangan kat aku , dulu-dulu .. aku rasa sekarang ada lagi bermain-main dekat sidebar aku tu .. pergilah tekan , sharing is caring ..

dah kaya-kaya nanti , boleh buat belanja dekat aku ye tak ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

EYFAalias said...

hari tu pun eyfa nampak. ehehhe.