ORANGES

Membebel dan meluahkan ketidakpuasan hati

4 comments
Boleh ke jika dan sekiranya aku membebel dan meluahkan ketidakpuasan hati aku tentang apa yang aku rasakan? Rasanya tak salah kan, selagi ianya tak menyalahi undang-undang dan tak mengundang salah faham terhadap orang lain?

Ah sudah. Ini dah tersasar jauh daripada perkara yang nak aku bebelkan pada awalnya. Macam ni ceritanya, terjadinya suatu kejadian Android di merata-rata tempat dan juga merebak ke dalam diri setiap orang, termasuk aku.

Okay, Android Android juga. Yang menjadi ketidakpuasan hati, apabila lainnya sesuatu Android itu dan Android ini. Aku sedar dan faham tentang kelainan dan kelebihan itu. Tapi macam tak patut bila jadi sangat 'vary'. Faham apa itu 'vary'?

Sila fahamkan jika tak faham juga. Ataupun buat-buat saja macam faham.

Iyalah, aku berkobar-kobar suruh si pakwe download game yang sama macam yang aku ada. Kononnya nak main game on-line yang sama. Tup tup, apa yang jadi. Tak ada content yang di-foundkan. Haihh, punyalah tak puas hati.

Sampaikan cek dalam netbook pula. Aigoo, rupanya memang betullah sangkaannya. Content not supported kan. Benci benci benci. Padam semangat aku nak ber-on-line gaming bersama-sama. Harapan hanya tinggal harapan.

Tapi nasib masih baik juga. Sangat-sangat nasib baiklah sebab Facebook Apps itu boleh juga buka walaupun kami ni berbeza jenis Android. Boleh juga chatting di situ dan bermakna still boleh on-line sama-sama. Hehe.

Sudahlah, membebel banyak sangat. Ayat pun skema. Mata pun lalok. Nampak sangat dah mamai time tulis ni. Jangan mengigau sudahlah. Okay guys, good night. :)

Published with Blogger-droid v2.0.3
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

iPai said...

eh beza version pon tak pass ek .. hehehe

saya dah banyak ketinggalan dgn teknologi ni ..

Tea Dno said...

@iPai
Itulah..ingatkan boleh aje..huhu..ala ipai dah maju kat negara arab sana.. :p

Zahirah said...

Saya suka Android tapi tak berkemampuan lagi nak beli. Huhu

Tea Dno said...

@Zahirah Dzulkifli android skang dah murah dah. huhuh,