ORANGES

study week ni adalah sakit week ..

2 comments


tulis dalam blog punyalah jarang-jarang sekali .. nak menampakkan batang hidung ni dekat blog seminggu sekali pun susah .. kekerapan aku kemaskini blog untuk jangka masa sekarang ? aku sendiri pun tak pasti .. dulu bolehlah nak tulis hari-hari pun (merapu je lah pun yang banyak tu .. ) ..

sekarang dah start minggu belajar a.k.a study week .. apa makna study week tu pada aku ? mungkin pada orang lain , mereka akan manfaatkan tempoh masa seminggu lebih yang diberi dengan belajar sahaja .. tapi aku , memang dah cara belajar bila dah penghujung agaknya .. jangan gelabah sudah ..

kebanyakan member-member aku , dah mengalami simptom-simptom di mana dapat sakit , demam , batuk , selesema .. yelah , dengan keadaan cuaca sekarang yang tak menentu .. musim tengkujuh .. jadi , bolehlah aku conclude yang study week ni adalah sakit week .. huhu ..

balik .. mesti balik .. sekarang memang tengah online dekat rumah je .. aku tertekan sangat , sangat , sangat berada dekat kolej @ kampus @ batu pahat .. ini gara-gara assignment .. nasib dah settle , kalau tak , aku rasa mungkin dah separuh gila .. sebab tu aku melarikan ke rumah ni .. :)

tak salah nak enjoy .. tapi biar berpada .. tak salah nak study berat-berat .. asal tak memudaratkan diri .. ada orang boleh enjoy 24 jam , ada orang boleh 24 jam menghadap buku .. tapi kalau aku ? entah , cari jawapannya sendirilah ye ..

carry marks untuk subjek-subjek yang aku ambil ? okay , aku dah boleh lapang dada sikit .. tapi , mesti lagi nak kejar target lagi masa final tu .. gila , siapa yang tak nak gred A untuk semua subjek ? huhu .. yang baca penulisan aku ni , tolong doakan aku berjaya ..

bukan untuk semester 1 sahaja ..

bukan untuk tahun 1 sahaja ..

bukan untuk 1 kali sahaja ..

tapi biarlah kalau boleh , doakan aku berjaya sampai aku graduate dapat pegang segulung ijazah tu .. aku teringin gila .. :)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Mr.Superman said...

kunyah pelan2 tea..tkt tercekik nti. :) da telan mmg sedap,tp masa mengunyah tu letih la.fhm2 k. ;)gudluck,semoga dpt memegang segulung ijazah nti.

yana lyana said...

dulu time study week pun rasa maaaaaaalas kuasa lapan tau nak study..hehe..
tapi alhamdulillah berjaya gak..

so, good luck to u..mesti boleh punye lah.. :)