ORANGES

Aku tahu yang Nuffy sayangkan aku ..

4 comments


topik hari ini mengenai NUFFNANG ..

aku ada juga rasa nak berhenti mengharapkan duit dari Nuffy .. tapi sejak akhir-akhir ni , aku nampak duit tu semakin memberangsangkan pula masuknya .. eh , eh .. macam tahu je aku merajuk dengan mereka ..

bila dah ada tiga BE yang datang bertenggek , yang dah lama dan masih baru , tetiba harapan tu macam muncul semula .. nampak sangatlah aku ni mata duitan .. dan aku tahu yang Nuffy sayangkan aku .. lebih-lebih kan ..

semangat aku nak menulis dalam blog ni memang terus down .. urusan di dunia nyata ni pun tak terkejar , apatah lagi nak mengejar blog pula .. hehe .. hm , ada tak agak-agaknya lecturer yang suruh buat blog nanti ek ?

kalau ada , senang le .. sebab blog aku yang lagi 1 tu , memang fully english .. walaupun english-nya banyak yang broken .. hehe .. (malu) tapi , practice make perfect kan ? tak semua orang terus pandai je .. lainlah genius ..

solat hajat pun dah buat semalam .. sempena exam yang mendatang dalam tempoh masa seminggu saja ni lagi .. yang penting jangan terlalu rileks dan jangan terlalu panik .. pesan kat diri sendiri memandangkan malas ..

okay , dah melalut .. dari Nuffy ke blog ke subjek english ke exam pula .. sekarang masa untuk study .. ketepikan Facebook dan segala macam benda maya ni .. pesanan daripada Pengetua Kolej Kediaman aku ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Nadia said...

alhamdulillah..:)

wan or sean said...

xreti la main nuffy ni...wah ada semangat baru ae..
mcm best je..hehee

Unknown said...

macam seronok pula ada blog full english kan .. terasa macam Tia nak satu lah .. hehe :))

cik violet said...

goodluck exam ea :)