ORANGES

AWAK ni banyak ke seorang ?

6 comments


apabila tong sampah dalam bilik sudah penuh sampai nak terkeluar isinya tu , silalah tolong buangkan ke luar rumah .. transfer ke dalam tong sampah besar , susah ke AWAK ?

apabila katil yang empunyanya tiada , janganlah buat macam kepunyaan sendiri kalau tak minta kebenaran .. kalau ada kebenaran tu , lain ceritalah .. AWAK ingat semua orang jenis tak kisah ke ?

apabila tandas macam dah berkarat sana-sini tu , tolonglah cuci .. ish , anak dara apa pemalas bebenor ni .. umur bukan kecil-kecil budak sekolah rendah .. ke nak saya tolong ajar AWAK ?

apabila meja study itu bukan kepunyaan , dan bukan juga saya yang punya .. tapi kawan serumah yang punya , jagalah baik-baik kalau dah guna tu .. jangan dibuat sepah , tinggal segala macam barang .. kenapa AWAK ni ?

*
*
*
*
*
*

bukan semua orang dalam dunia ni sama je perangainya .. mungkin AWAK ni jenis tak kisah kalau barang AWAK hilang kena curi , sepahkan barang dekat tempat AWAK ..

ada orang jenis yang memang tersangat kisah , seperti saya dan mereka yang lain tu .. tak suka barang peribadi diganggu , lebih-lebih lagi bila orang tersayang yang hadiahkan ..

oleh itu , AWAK ni kena peka dengan perasaan orang lain .. bukan AWAK je yang ada perasaan , boleh nak merengek macam budak kecil tak kena tempat .. ok then , bye ..



notakaki:
ini memang luahan sesangat ni ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 .16kg daun berguguran:

emy|farid said...

buat je notis, listkan bnda yg x ley buat spy mereka faham. *pernah buat mcm ni dlu

Cik Baju Kurung said...

haha . kalau dapat roomate macam nie, rasa nak halau je. --'

mizzkechique said...

AWAK mrh eh??

SoLy SoLicious said...

haish.."awak" ni..pengotor eh.. ihih

hira said...

roomate eh? huhu. sabar tea~

EYFAalias said...

hahaha. biasalah tu. mcm2 org mcm2 perangai tp perangai pengotor paling tak boleh tahan. hehee