ORANGES

review follower ke-333

12 comments


meh kita review sket follower aku yang ke-333 .. kenapa aku suka amik nombor yang berderet sama je ? sebab aku suka lah .. lagi kalau nombor 6 wehh .. persetankan mereka sume yang kata nombor 6 tu nombor setan .. dah nombor , nombor je lah .. apa ada hal ? shesh ..

okeh , sori melalut ..


blog ni template dia sangat smart .. aku ada jugak sekali sekala jadi stalker kat blog ni .. HAHA .. jeles kot , tapi aku masih mahu mengekalkan imej pinky aku .. ce teka ini blogger perempuan ke lelaki ? huhu , at first aku sangkakan lelaki .. kehkeh ..


dan masa nak buat review ni , baru tersedar kehadiran blog cik yaya ni lagi 1 .. sengal kan aku ? eleh , at least aku jujur lah yang aku ni kurang bagi perhatian kat orang sekeliling aku sebelum ni .. okeh dah ? pegi je terjah dua-dua blog ni ..



notakaki:
join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

12 .16kg daun berguguran:

Eintan Nurfuzie said...

jalan2 sni bls kunjungan n follow

Unknown said...

tea baru nak selebrate ke? dah 400 lebih dah follwer tea xixixi bro pun yang 333 dah terlewat sudah..

Tea Dno said...

@eintan nurfuzie
okeh . thanks ekk. :D

Tea Dno said...

@Bro ahmad
tu lah pasal . baru ni nk celebrate. huahua.

K said...

hehe, loading lame sikit kan XD

Tea Dno said...

@sergeant keroro
haha, tau xpe. xDD

ayanuts said...

nice blog..slmt knl2 :)

iPai said...

cantik blog Flip tuh ..

Tea jangan letak iklan says.my .. nanti glitterati ditarik ...

Tea Dno said...

@ayanuts
salam kenal. hehe.

Tea Dno said...

@iPai
weuu. korang sume buat tea takut lah. huhu. okeh3. dah hilang iklan says.my. :D

Cheyah said...

Ouh. Baru tahu ada buat review blog saya. Terima kasih. Sekarang dah ubahsuai blog. Kasi ringan sikit. Jemputlah singgah. Hehe :D

Tea Dno said...

@Cheyah welcome. ok, nanti ade masa singgah. :)