ORANGES

ulasan konsert AFNIL

Leave a Comment


konsert AFNIL harini , dan konsert akhir AF9 esok kann ? hah , boikot ye jangan tak boikot .. aku dah memang tengok dari rumah je , itu pun sangat untung kalau aku nak tengok .. sebab tak minat sangat lah hiburang nyanyi2 camni *poyo ..

nak buat ulasan konsert AFNIL tu lah , sebab tadi tertengok lah kat TV kan .. kejap je , sebelum aku lari entah ke mane .. tak sume lah yang tampil nyanyi kecuali mereka yang dah tersingkir tu .. entah lah , aku rase bosan sangat pulak tengok .. sampai terdetik kat hati aku , "patutlah tak masuk final sumenye .." haish .. jahat kann ?

ade yang aku rase ok mase dalam akademi , dah keluar dah tak sedap pulak suara .. tapi Syawal , aku rase kinda ok lah .. suara dia yang besar tu kann .. HOHO .. anyway , PAKNIL jugak yang paling best lahh !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: