ORANGES

trafik belog aku jatuh

Leave a Comment


err , salam pagi .. trafik belog aku jatuh menjunam gile semalam .. taktau ape sebab , mungkin entry aku semalam tak mengujakan sampai sikit gile yang datang jenguk belog aku .. huhu .. dan disebabkan dah jadi camtu , aku nak lari jauh2 .. erh , takdelah .. bukan tacink , nak pegi jenjalan cari idea berblogging je ..


kalau dok terperap je kat rumah , otak pun jadi beku .. bila otak dah beku , dengan tak semena-mena tangan aku takleh menaip .. bila aku takleh menaip , ape pun tak bleh arr .. aku nak rampas balik kedudukan trafik aku macam biasa , semalam punya sangat sangat sangat mengecewakan ..



notakaki: segmen akan dilakukan dalam mase terdekat , mencari idea yang bernas .. any suggestion ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: