ORANGES

terlalu banyak main code dan isu segmen .

4 comments

okeh , secara tiba2 lah kann .. aku rase belog aku sangat serabut .. aku perlukan bantuan , sebab aku nak tau mane yang perlu aku buang .. hish , ni sume akibat sejak akhir2 ni terlalu banyak main code .. huhu .. boleh dikatakan sume benda aku nak terapkan dalam belog ni .. nasib aku tak pasang lagu , ye idokk ?

lagi satu , lagi satu .. katekan kalau aku terbukak hati nak buat segmen .. alah , pape segmen lah .. jejak kasih ke , cari jodoh ke .. oh , okeh merepek .. agak2 ade tak yang nak join ? takut pulak syiok sendiri .. hehe .. teringin pulak nak adekan segmen atau contest .. tapi bukanlah mase yang terdekat ni .. verangan je dulu .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

tia @ Ini Kisah Tia said...

belom cuba , belom tau ;)

Munna said...

bila kita buat segmen @ contect bru kita nmpk follower sbnr kita.^^

Nazzue said...

Nmpk kemas jer blog nie mana plak serabut? :)
Nak join2....

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri Terkini : Cepatnya Bloglist Bergerak Tak Terkejar Yop

Tea said...

@tia masenye belum tiba,hehe..

@munna yup jugak tu..

@nazzue taktau lah.. rase mcm pening pulak.. hoho.. ha, klw buat segmen nt jangan tak join pulak.. menang/kalah laen cite..