ORANGES

Segmen-Nizam Ijam Nak Tolong Promote Blog Anda.

4 comments

aku join sebab dijemput sendiri oleh tuan punye belog .. aa , okeh tipu .. huhu .. sedang2 aku ber-blogwalking , ternampak lah pulak segmen ni .. dah berminat lah untuk join .. nak join , sila2 lah klik gambar ..

aku nak tag sorang je kali ni boleh ?



kalau anda rajin , tolong vote skali .. bukan aku , tapi Nizam Ijam .. penganjur segmen ni .. HOHO ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Nizam Ijam said...

thanks sebab join k :)

nnt saya promote :)
jgn lupa vote :)

Tea Dno said...

okeh, insyaallah. :D

Nizam Ijam said...

saya da promote blog anda :)

http://www.nizamijam.co.cc/2011/06/nizam-ijam-promote-blog-ini-13.html

kalau boleh isi la saya dalam bloglist awk :)

Tea Dno said...

ooo.. hihi.. tenkiu.. boleh je.. :)