ORANGES

sambil menyelam minum air

1 comment
hah , siang tadi tak rancak berblogging kerana alasan semata-mata nak dapatkan coca-cola can glass itu lah . hehe . dan hasilnye . tadaa !



wane hijau pun boleh lah, dari takde . patut dari aritu beli , tapi tak dapat2 nak pegi membelinye . sob3 , sedih tahuu ? huhu . nasib lah ade lagi , dah lah minggu akhir kan kan . dapat dua terus . alahai , mau yang wane pink . ade sape mau tuka tak ?


muka nak poyo habis amik gambar dengan glass itu .


tapi sebelum tu lah kan . takkan lah sampai2 satu tempat tu nak makan walaupun memang perut dah sangat berkeroncong waktu tu . hehe . first , nak tengok wayang lah kunon . skali perghh , ramai gile . beratur sampai ke 3 , 4 kedai yang lain . tau lah cuti arini . aiyarkk !

terus je la aku berjalan . eh eh , skali nampak pulak satu kedai ni . macam kenal . hmm . eh , nampak awakk lah . terus je saye masuk sebab nampak awakk . (sambil tarik adik aku masuk . aww .) penangan DOMO memang takleh blah kott . sampai aku dah beli satu tadi untuk diri sendiri , of course . adik aku , beli kecik sket sebab nak save budget dan aku bermurah hati belikan dia tali DOMO yang siap ngan DOMO kicik . :D


adik aku punya .


this is mine . after dibawa masuk ke room sweet room aku . nampak macam same je macam gambar di atas . HOHO .


tadaa . kakak dan adik DOMO . hai awakk . ♥♥


DOMO family yang telah ada di rumah setakat ni . >.<


sambil menyelam minum air , dah alang2 nampak depan mate duit dalam poket . rembat saje lah , nanti suruh batu makan diri sendiri pulak sebab kempunan . HAHA . ikutkan memang sangat banyak benda nak beli , especially gadget lah kann , tapi ini shopping budget namenye . takkan lah aku nak borong satu mall tu pulak ? lagi satu , aku penganggur *menyanyi* . duhh .



notatangan: hehe , hari pun dah malam . dah bertukar hari pun neh . ape kate pegi tido ye kawan2 ? :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

NasQ said...

sambil menyelam minum air, lepas tu perut jadi kembung...