ORANGES

review follower ke-222

2 comments

dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim . kali ni entry aku nak review follower ke-222 untuk blog aku ni . tak sangke , sepanjang aku berblogging ni , aku dah boleh capai angka tu . walaupun bukan beribu , tapi aku rase bersyukur sangat2 lah . dulu tak penah pikir pape pun tentang ni . ingat blog tu main2 je , err dulu lah ye . =.="

ok lah , bertarikhkan harini yang cantek , 060611 . beliau merupakan follower aku yang ke-222 . UMIE namenye , bukan single okeh , dah married . hehe . bila bace entry beliau , wahh rupenye tarikh ni ade sejarah bermakna lah . anniversary perkahwinan beliau yang 1st ! congratulations , semogaa berkekalan sampai bila2 .

ehem korang , bolehlah jenguk2 ke blog beliau . klik je kat gambar , sekian . :D
aku nak pegi mengenali beliau lagi ni . hehe .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

umie said...

hehehe,thanks...hadiah anniversary,,
ok,sy terima..
check name list dalam blog sy..
kalau xde inform k..:-)

Tea Dno said...

dah check, dah ade. TQ ye. :D