ORANGES

prema yin marilah

Leave a Comment

hah , tadi kan . . mak gua dah tengok . . alah , video lagu prema yin marilah tu . aritu gua dah khabar kat mak gua , so tadi ni baru lah dia tengok . haha . ade je lah komen mak gua kan . tapi , malas lah nak tulis kat sini . nanti kontroversi macam2 . no paparazzi okeh .

tetiba gua pun cakap lah kat mak gua , "mak , tea pun nak menari camtu lah . tergelek2 punggung (cover sket dalam ni , padahal lain cakap tadi .) ." kehkeh . apelah , lagu tak lah rancak mane tapi aduhai , sakit mate gua ni tengok . kira ini kali kedua lah , sebab baru lepas join mak gua tengok video lucah tersebut . harharhar .

dah dah , jangan meroyan lagi lah . saje nak kasi gempar twitter pulak kan . susah hati gua tengok blogger lain update ngan entry2 panas lagi tuu . gua sayang blogger lain , bukan sayang lu okeh . kehkeh . byebye .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: