ORANGES

mane mungkin terus lupa ,

2 comments

1st love .. orang kate 1st love ni susah nak lupakan .. betol ke ? pada aku , memang betol lah kot .. aku ingat aku dah sepenuhnya lupa kat mamat tu .. HAHA .. mane mungkin terus lupa , melainkan kenangan manis pahit tu takde lah kann .. 1st love , cinta pertama yang hadir dalam hidup kita .. kita rase bahagia (waktu tu lah) dengan si dia .. konon verangan lah nak sambung study memane , pegi memane ngan dia .. senang cite , sampai mati pun nak hidup bersama ..

1st love aku , mase skola menengah lah .. hoho .. kecik2 dah menggatal okeh .. biase lah , bebudak baru nak up jadi remaja matang lah konon .. kitorang taklah declare pun , berkawan baik macam biase .. dan kitorang tau perasaan masing2 pun mase tu dah lambat , form 4 .. aku pun dah pindah sekolah lain .. 1st love ni tak semestinye pengakhirannya pahit ataupun manis jugak kann , depends untuk setiap orang .. :)

benda yang buat aku ingat kat dia , semalam aku terserempak dengan mamat itu dari jarak jauh .. dia tak nampak lah aku kott .. haha .. tak berharap pun dia nampak , sebab aku memang dah malas nak contact pape dah ngan dia .. (tipu ! FB kau dia ade add kan !) perasaan tu takde lah okeh , cuma kenangan lalu menerpa je .. zaman kanak-kanak ribena bersama .. skang ni memasing dah remaja kertu ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

purpleyellow said...

try lah contact mane tahu mcm cter nora elena...~dan bila esok~

Tea Dno said...

wahh, tidaktidak.. :D