ORANGES

kenduri kawen sane sini .

Leave a Comment

sejak-sejak ni , banyak gile lah kan kenduri kawen sane sini . alah , biase lah cuti sekolah . time yang paling best nak buat kenduri , sebab paling gamat nanti suasana ouh . emm , aku nanti nak nikah time bulan puasa lah . takyah buat majlis grand2 , setakat buat kenduri doa selamat je dah . HAHA , dasar kedekut kan ? :P

ok lah , tadi pegi kenduri kawen anak kepada kawan dalam family aku lah (i mean , nenek aku punya kawan punye anak . HAHA .) . anak dia yang 1st , congratz by the way . lauk memang enak lah , yummy ayam rendang itu . bapak aku nak buat gempak pulak , dia pegi nyanyi kat open karaoke tu lah . lagu angin malam , emm tapi tak habis lah sebab pengantin tetiba dah sampai awal pulak . *fuhh .



emm , taknak komen pasal kedua-dua pasangan pengantin tu . aku cuma nak cakap pasal baju diorang je . aku suka baju perempuan tu , memang cantik lah kat aku . hehe . tak crowded pun , setakat biasa2 tapi konfem memang menarik minat aku lerh . warne kelabu . eh eh , pengantin lelaki tu dah berisi lah . punya dah lame lah aku tak jumpa dia kott , sejak2 diorang satu family dah pindah rumah .

nak upload gambar bebanyak , tapi lambat . almaklum , notebook ni kan sekian sekian . skang , on the way ke bagan lalang . berjalan-jalan je lah keje kitorang satu family ni pulak . >.<
byebye . :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: