ORANGES

ekspresi bayi mase baru dilahirkan .

10 comments
jom kita tengok reaksi dan ekspresi bayi mase baru dilahirkan . comel . :)



oh , terasa diriku hebat .


testing suara jap ye ~


bwekk .


buuu , buu . . .


ehem , nurse cantik depan mate lah . kenyit mate kot ade can .


agak2 dah besar boleh jadi supermodel tak ?


tak perlu kata apa-apa .


tenung ape tu dik ?


err , muka doktor ni garang . takuuttt . :(


peh , ngantok gile . huaahh ~


pada kejadian awal manusia . Allah berfirman kepada Malaikat: "Aku akan menjadikan ke atas muka bumi ini khalifah ."

para Malaikat menjawab , "apakah engkau Ya Allah akan menjadikan khalifah di atas muka bumi ini ? mereka akan melakukan bencana dengan menumpahkan darah sesama sendiri , sedangkan kami makhluk yang sentiasa beribadat dengan bertasbih , bertahmid dan mengucap Subhanallah kepada Engkau ."

Allah menjawab kepada para Malaikat , "sesungguhnya Aku mengetahui apa-apa yang tiada kamu ketahui ."

(surah Al-Baqarah ayat 30 .)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 .16kg daun berguguran:

NOOR FATIN said...

comelnya :) teringin nak ada baby sendiri. hehehe ;D

Tehuzz said...

bila dah nikah , rancang lah bila nak ade baby sendiri . waahh . :D

bahiyahaziz ; said...

nak baby..comei

mira razak said...

comelnya bby nie. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish! bukan senang nak jaga baby . buat baby je senang ..

Contest dan Segmen - Janganlah Over

Tehuzz said...

@tia ahaa. senang ke? huhu.

Dayana AZ said...

comelnyeee facial expression hebat2 haha :D,

Tehuzz said...

macam2 kan ekspresi dorang? agak2 camne lah kite dulu.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel sgt2.. ;)

pha is said...

pergh.. cute2... tapi ader yg agak ganaz la.. hehehe