ORANGES

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

10 comments

segmen harini oleh pakcik beng . klik gambar untuk join .

aku tak pandai nak bodek orang .. dan aku jugak tak layak menipu untuk tarik pembaca secara paksa .. hehehe .. ayat tacink lah konon kann ..

cuma ape yang aku boleh cakap .. kalau korang berkunjung ke belog aku , Insyaallah korang dapat sesuatu yang bermanfaat dari entry2 aku .. tak follow? itu bukan isunya .. korang sudi baca entry aku pun dah memadai .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 .16kg daun berguguran:

Nazzue said...

Ilmu adalah lebih penting dari segalanya...TQ atas ilmu2 tersebut..
p/s: kalau boleh nak g negara china tuntut ilmu

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini : Jom Kenal Blog Saya

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

gitulah harapnya kan..moga entri yg ditulis ada manfaatnya..kecik pon xpa..

Tea said...

:)

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Fadzmie Mohamad said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

NINI said...

jenguk kamu =D

Haffiz MohdNoor said...

hai., nice blog.. Apis dah kenal blog disini.. JOM kenal blog disana..

nak tukar link???

http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger...semalam tak sempat nak BW..he2~

happy blogging.... (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

ainol akasyah said...

terjah kembali dari blog ben ashaari..jom berkenalan :)

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

etieQzoNe said...

salam kenal dari cik ida :)

jemput datang rumah ye..


fabulously happy