ORANGES

tabiat pelik

1 comment
salam pagi .

aku ni ade tabiat pelik yang amat sangat . suka makan satu2 benda tu dengan sos . sebagai contoh , karipap laa . mane aku blaja tabiat ni ? dari kolej lah ! sume benda aku dah leh makan ngan sos , er tak lah jugak . cuma certain makanan je . huhu .

aku jadikan sos ni sebagai penambah perisa dalam makanan aku . maknenye bile makanan yang aku beli tu tak sedap , dah sejuk or yang kureng segala , aku mesti g dapur amik sos . pastu letak banyak2 kat makanan yang bakal aku ngap tu . ish .

contoh makanan yang aku konfem letak sos bila tak sedap:

-roti canai
-karipap
-begedil
-ade lagi lah , tapi aku lupe benda ape . sadis .

bila nampak sos , dah jadi macam peberet lak . aku ni , sumenye nak jadikan peberet . kalau lempeng pun aku lebih suka letak sos dari letak gula . hohoho . adik aku sendiri tengok aku makan benda2 ni ngan sos , mesti buat muka pelik . nyampah . tapi tapi tapi , ade benda yang aku tak suke bile diletak sos . iaitu telur goreng mata . dan adik aku pulak yang suke telur sos tu . wekk wekk tak sedap . telur sedap makan ngan kicap lah . =.='





ok korang , selamat breakLAJU ok !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Miz eAn peaN said...

cett ! ckp psl org aje -.-