ORANGES

maaf guys . terpaksa untuk remove korang .

Leave a Comment
ha , tajuk entry tu apesal ? camni la , aku nak remove mane2 blog list yang aku dah follow selama ni . eh , bukan lah sume . cume ade beberapa je lah . aku remove ade sebab , bukan suka2 je nak buang macam kat FB tu . HEHE .

sebab aku remove blog mereka ni:

-blog itu dah ditukar nama . pastu tak reti2 nak bagi url baru kat aku . ade umpat aku eh ?
-blog itu sudah ditutup . dah taknak blogging katenye .
-tak update untuk tempoh mase yang sangat lame . 3 bulan tu dah kira lame kan ?
-yang memang tak berkenaan lah . tak memenuhi requirement aku . macam dalam entry SINI .




maaf guys . terpaksa untuk remove korang . OK , skang jom blogwalking ke blog orang .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: