ORANGES

hesh .

Leave a Comment
aku dah start jadi minah rempit macam dulu2 lagi . hesh , mane la boleh nak hilangkan gian bawa moto ni weh . kalau sekali dah bawa , pasti nak bawa lagi . (sementare takde lesen kete ni) hmm . aku amik adek aku skola , then anta dia lagi untuk skola tengahari ni pulak . kesian kat mak aku , asik kene kua tiap2 ari semata nak anta adek aku tu . kan kalau aku dah dapat lesen kete kan senang . aku boleh memudahkan keje .

hesh , cite pasal keje . aku dah malas nak mengharap kat orang2 yang aku mintak keje tu . so , tadi merayap sekeliling , bukan pocong keliling tau ? huhu . hm . aku nampak la 7-E . aku try la beli2 slurpee then mase bayar tu aku nampak banyak3 sangat brochures pasal kerjaya kat 7-E . aku pun tanye la kat 7-E tu ade nak pakai orang tak . dia kate dah penuh . hancus harapan aku . hmm . tapi try tanye la kat 7-E cawangan lain . huh , takpe . aku nekad nak pegi tanye kat 7-E kawasan umah aku pulak .

tragik betol la kisah hidup aku nak pegi cari keje . so then , byebye .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: