ORANGES

friends ke for rent ?

1 comment
salam .

lagi2 isu FACEBOOK yang aku nak cakapkan . yelah , pagi ni nak update profile lah kirenye . ehem , nak edit kat part website . kan dah pakai dot com .

~mood berlagak . haha .

tetiba nampak friends . duh , bapak la banyak . bapak aku sorang je ok . tengok page untuk blog ni , duhh sikitnya . 3 je ? tapi , friends requests kat profile FB aku pulak ? peh , banyak yang aku hit button NOT NOW . kena paham maksud tu , itu makna aku taknak approve .





apa sebenar yang aku nak cakap ni ? haa , camni . kengkawan yang konon lah kawan tu yang megah sangat duduk dalam friends list tu , kita tegur ke sume orang ? macam tak je , bagi aku lah . nak like status , komen status aku pun payah . bila add , sibuk suruh approve . tak paham . diorang ni nak stalk aku meyh ? tak malu nye . HOHO .

bila nak di-remove sorang2 , macam ade belas kasihan . yelah , pikir2 balik ade yang kawan sekolah , sekolej . yang takde kena mengena tu memanglah aku bersikap kejam . cuba lah bawak2 like page aku ke , dari anta request bebanyak kat profile FB aku tu . nak stalk aku pun bukan dapat ape , silap2 add je , pastu langsung lost contact camtu je .

ini yang buat aku tertanya-tanya . friends ke for rent ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 .16kg daun berguguran:

Anonymous said...

betoi betoi sokong