ORANGES

berjaya tubuhkan blog page di FACEBOOK !

Leave a Comment
aritu dapat comment dari sorang blogger ni . Faeiz . dia ade mensuggestkan kat aku supaya buat satu page untuk aku punye blog ni kat FACEBOOK . memanglah aku berkobar2 pastu . tapi aku asyik terpikir2 , nanti konfem doe takde orang nak LIKE pun kat page tu .

lalu akhirnya aku berjaya tubuhkan blog page di FACEBOOK ! aku tak kisah lah orang nak kate ape , lagipun ini hak individu . aku memang salute lah kat blogger yang dah senior dari aku . yang aku ni , masih proses learning . takpe kan , sume orang bermula dari bawah . takkan nak terus zaaapp !! dah ade kat atas tetiba kan kan ?






ok , yuk like page ni ye . TQ . hehe . tekan kat gambar tu je hah pun ok . tak pun , kan tepian blog ni pun ade .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: