ORANGES

alhamdulillah . nampak jugak lah peningkatannya .

Leave a Comment
dah malam2 cenggini baru sibuk lah aku nak update blog kan . almaklumlah , kena paham . aku ni banyak sangat komitmen . nak jaga anak punya ramai , tengok korea lah .

so , dah settle sume tu . aku bukak web NUFF dulu papehal kan . nak tengok macam mane traffic aku macam mane . dan , alhamdulillah . nampak jugak lah peningkatannya . aku agak berpuas hati dari hari2 yang sebelum nya . kalau makin meningkat tetiap hari , lagi aku gembira tengok . tapi , aku ni kadang2 kebuntuan idea gak nak update pasal ape . merepek je banyak . HUHU .




terima kasih banyak2 kat korang yang dah singgah , lepak , bace , follow blog ni . tanpa korang , tak naik jumlah macam dalam gambar tu . tak kisah kalau nak kate aku punya visitors ni sket sebab aku memang dah tau . cuma aku gembira sebab ini peningkatan yang ketara . ini buat pembakar semangat nak jadi BLOGGER YANG BERJAYA . hehe .




notataknaksakithati: dan jangan lupa lah jenguk2 page BLOG ni kat FB .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: