ORANGES

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

8 comments


jom lah join segmen 24 jam ni kat blog BEN ASHAARI . segmen ni sempena HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA pada 31 Mei ni . jom serbu ! !

sebab tak merokok:

-merbahayakan kesihatan . bukan orang yang merokok je , tapi orang di sekeliling lebih berpotensi besar untuk kena akibatnya .

-sebagai perempuan , sangatlah tak elok . akan merosakkan sistem peranakan . takmau anak cacat woah .

-membazir duit , kan ke elok simpan buat beli rumah ke . derma kat rumah kebajikan ke .
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 .16kg daun berguguran:

aida4eva said...

tak suka perokok jugak..

dok sedut-sedut pastu hembus apa dapat pun tak taw. haih.

Haris Kaito said...

dari blog abg ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!!

Tehuzz said...

aida4eva: diorg rase diorg macho lah kot, lg xsuke ade lah. HUAHUA.

haris kaito: gud3, boleh jejak kaki ke sane plk. hehe.

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

solomolo said...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali...
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/percutian-ke-bali-part-1.html

Tehuzz said...

|| A Lady Named .. Yantiey ||: sudah terjah kembali..

solomolo: memang langsung tak hebat! sian gua. huhu.

Golden Rose said...

katakan tak nak pada rokok...salam perkenalan...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Tehuzz said...

@golden rose
TQ singgah sini. singgah sane balik ok. :)